Logo

PARTNER VÁŠHO ZDRAVIASme súčasťou skupiny AGEL, najväčšieho súkromného poskytovateľa zdravotnej starostlivosti v strednej Európe.

KLIENTSKE CENTRUM

037/ 6905 111

Pacienti, návštevy, verejnosť

Informácie k hospitalizácii

Príchod do nemocnice

V záujme bezproblémového prijatia pacienta na hospitalizáciu si prečítajte nasledovné informácie. Konkrétne informácie týkajúce sa hospitalizácie budú poskytnuté priamo na oddelení. Informácie o pohotovostných službách a rozmiestnení jednotlivých oddelení vám poskytnú na príjmových / ÚPS ambulanciách. Všetky otázky lekára a zdravotníckeho personálu pri príjme pomôžu pri zostavení liečebného a ošetrovateľského postupu.


Pokyny pre pacientov pred plánovanou hospitalizáciou na lôžkové oddelenie:

  • Príjem pacienta - v deň plánovanej hospitalizácie, prostredníctvom príjmovej ambulancii v čase od 7:00 hodiny. 
  • Doklady - občiansky preukaz a platný preukaz zdravotného poistenia, odporúčanie na plánovanú hospitalizáciu,
  • Lieky: všetky lieky, ktoré toho času užívate v originálnom balení a zoznam liekov s dávkovaním (inzulíny, inhalačné spreje, očné kvapky, masti, krémy, náplasti atď.) Ak používate zdravotnícke pomôcky ako sú barle, paličky, načúvací aparát, okuliare, zubnú protézu, je potrebné si ich vziať so sebou. 
  • Osobné veci - pyžamo, náhradné oblečenie, župan, spodná bielizeň, domáca pevná obuv - nie šľapky, uterák, hygienické potreby (zubná kefka, zubná pasta, hrebeň, sprchový gél, šampón, holiace potreby),
  • Pitný režim a strava - odporúčame nesladené minerálne vody alebo nesladené ovocné a bylinkové šťavy. V prípade, ak si chcete priniesť vlastnú stravu (napr. ovocie, jogurt), je nutná konzultácia s ošetrujúcim lekárom.
  • Do zdravotníckeho zariadenia odporúčame nebrať žiadne šperky, iné cennosti a vyššiu hotovosť. Zodpovednosť za finančnú hotovosť či cenné predmety preberáme len v prípade, ak ich odovzdáte do nemocničnej úschovy prostredníctvom vedúcej sestry, resp. inej poverenej osoby. O prevzatí peňažnej hotovosti a cenných predmetov vám bude vystavený doklad, na základe ktorého vám pri ukončení hospitalizácie budú peňažné prostriedky, resp. cenné predmety vrátené.
  • Ďalšie vyšetrenia, lekárske správy a nálezy v závislosti od odporúčania objednávajúceho lekára. 
  • Ak je zistená intolerancia na lieky, potraviny/potraviny nezabudnite to vopred oznámiť.
  • V deň prijatia bude zabezpečený obed aj večera. 

Okrem pacientov so zdravotným poistením môže využiť nemocničnú zdravotnú starostlivosť aj pacienti-samoplatcovia na základe platného cenníka zverejneného na oddelení.

V zmysle platných právnych predpisov dohliadame na ochranu vašich osobných údajov.